Wednesday, January 28, 2009

Isteri di dunia adalah sang bidadari

Salam
Sejarah tertulis beribu tahun dahulu, anak Nabi Adam A.S Qabil membunuh Habil. Kerna seorang perempuan! Semua berpunca Si Qabil tidak puas hati kerana Si Habil lebih berhak mengahwini Iqlima yg lebih cantik! Bermula dari peristiwa itulah lelaki membunuh lelaki kerana berebutkan perempuan!
Aku pernah jelak dimana seorang lelaki cuba menjadi Habil hendakkan isteri aku masa dulu. Sudah terhegeh2 macam lelaki sangap. Lantas pantas aku cantas, biarpun terbias rasa panas, dan aku bertindak ganas! Pang!!! Makan pelempang Si Habil tu, cuma aku bukan Si Qabil menjadi mangsa, mungkin lebih kepada menjadi pelindung dan penguatkuasa cinta! Bagi aku, isteri di dunia adalah bidadari yg terpelihara kesuciannya. Tak layak lelaki lain senang2 nak sentuh. Suamilah penjaga, pengawal, & pengawal pada si isterinya!
Mereka juga akan melahirkan pejuang2 Islam Mujahiddin Fi'sabillillah pemegang panji2 Islam. Seindah mana bidadari syurga, takkan terlawan pengorbanan isteri anda itu. Bidadari surga ketika waktu senang, bidadari dunia si isterimu adalah pendorong sewaktu susah & senang. Cintailah cinta mereka!

No comments: